Previous
Next
על הסטודיו והטיפולים המשולבים בו.

 

GENESISTUDIO הבית לאימון ובריאות הגוף, במושב בית הלל. סטודיו בוטיק באווירת חופשה.  

בסטודיו מתקיימים מגוון חוגים לקטנים, לנוער, למבוגרים ולגיל השלישי.

אימוני פילאטיס מזרן, מתיחות, מדיטציה, יוגה, מחול מזרחי, (F.B.T (FULL BODY TRYNING ואירובי.

החוגים מועברים ע"י מדריכות מוסמכות, מקצועיות ומנוסות.

כמו כן, בחרנו לשלב פן קוסמטי: טיפול וטיפוח כפות הידיים, מניקור, לק ולק ג'ל. 

הוספנו קליניקת טיפולים ב – ice21 שהוא מכשיר הפועל בטמפ' 0 מעלות C בשילוב אלקטרודות המפעילות את השרירים בתהליך טיפול זה ניתן לצמצם היקפים, לעצב את הגוף ולמצק את העור.

שערינו פתוחים בפניכם ונשמח להתאמן ולהתפנק.

שלכם ג'ני ודליה

השיעורים
גלריה

קשר פילאטיס ויציבה

קשר פילאטיס ויציבה

כולנו רוצים יציבה טובה, כל האימהות מעירות לילדים שלהם על היציבה, וזה נראה כמעט בלתי אפשרי בחיים המודרניים. אך יש תקווה. פילאטיס נוצר על מנת לחזק, למתוח וליישר. ראשית תחזקו את שרירי הבטן והשרירים סביב עמוד השדרה, ובכך תעניקו לעמוד השדרה את התמיכה הנכונה לה הוא זקוק. אז תמתחו את הכתפיים, חזה ופלג גב עליון, תפתחו את הכתפיים שנוטות להישמט פנימה, תמצאו מרווח לאורך החזה, ואז תלמדו את גופכם לעמוד בצורה בריאה ומאוזנת בעזרת הכלים והכח שצברתם בתרגולים וכך תגיעו ליציבה נהדרת. לעיתים קרובת אנשים הנמצאים שעות רבות במשרד מתלוננים על כאבי גב וצוואר, בעיות הניתן לפתור בעזרת מתיחה נכונה וחיזוק עדין של הצוואר והגב.

דומה שונה פילאטיס ויוגה

דומה שונה פילאטיס ויוגה

יוגה ופילאטיס שונים זה מזה אך משלימים זה את זה. תרגול פילאטיס יכול להעניק כוח וגמישות שיעזרו לתרגול היוגה. היוגה היא תנועה שמבוססת על ערכים רוחניים הכוללת נשימה, מדיטציה, מנטרות, מתיחות ושליטה בתודעה. ישנם סוגים רבים של יוגה. פילאטיס היא תנועה המבוססת על תרגול ומשתמשת בנשימה, מתיחות ושליטה עדינה בגוף תוך שימוש בתודעה. פילאטיס מתמקד בשרירים הבטניים וחיזוק המפרקים. יש דגש רב עם אנטומיה ולמידה של השרירים השונים על מנת לחזק את מפרק הירך, כתפיים ועמוד שדרה. פילאטיס משתמש ברעיון של יציבות ותנועתיות כדי ללמד את המתרגלים כיצד להמנע מפציעות, גם כשהם עושים פעולות מורכבות (כמו בלט וגלישה).

נוחות באימון

נוחות באימון

לרוב הלבוש הוא פשוט ונוח. יש לשים לב שהוא אינו חושפני מדי ומאפשר למורה לראות את תנועות הגוף. מעט תכשיטים. בנוסף אנא הימנעו משימוש מרובה בבושם או דיאודורנט על מנת להתחשב בשאר המתאמנים.
שאלות תשובות

לפילאטיס המודרני ישנן שתי קבוצות עיקריות: פילאטיס קלאסי ופילאטיס עכשווי.

פילאטיס קלאסי קרוב כמה שאפשר לעבודתו המקורית של ג'וזף פילאטיס מבחינת התרגול וסדר התרגילים. כמו כן ההבדל הוא גם במיקום האגן בתרגול על מזרן. בפילאטיס הקלאסי כאשר שוכבים על הגב, הגב התחתון יהיה צמוד ככל האפשר למזרן.

פילאטיס עכשווי מתבסס על עבודתו של פילאטיס אך עבר מודרניזציה ע"י התאמה למחקרים עכשוויים. רבים מהתרגילים נשארו כשהיו, אך ישנם תרגילים חדשים שנוספו ווריאציות נוספות המאפשרים למשתקמים ולמורים גיוון רב. פילאטיס עכשווי תומך בגישת ה"אגן הטבעי" המאפשר מרווח בין הגב התחתון למזרן בעת שכיבה על הגב.

כולנו רוצים יציבה טובה, כל האימהות מעירות לילדים שלהם על היציבה, וזה נראה כמעט בלתי אפשרי בחיים המודרניים. אך יש תקווה. פילאטיס נוצר על מנת לחזק, למתוח וליישר. ראשית תחזקו את שרירי הבטן והשרירים סביב עמוד השדרה, ובכך תעניקו לעמוד השדרה את התמיכה הנכונה לה הוא זקוק. אז תמתחו את הכתפיים, חזה ופלג גב עליון, תפתחו את הכתפיים שנוטות להישמט פנימה, תמצאו מרווח לאורך החזה, ואז תלמדו את גופכם לעמוד בצורה בריאה ומאוזנת בעזרת הכלים והכח שצברתם בתרגולים וכך תגיעו ליציבה נהדרת.

לעיתים קרובת אנשים הנמצאים שעות רבות במשרד מתלוננים על כאבי גב וצוואר, בעיות הניתן לפתור בעזרת מתיחה נכונה וחיזוק עדין של הצוואר והגב.

דומה שונה פילאטיס ויוגה

יוגה ופילאטיס שונים זה מזה אך משלימים זה את זה. תרגול פילאטיס יכול להעניק כוח וגמישות שיעזרו לתרגול היוגה.

היוגה היא תנועה שמבוססת על ערכים רוחניים הכוללת נשימה, מדיטציה, מנטרות, מתיחות ושליטה בתודעה. ישנם סוגים רבים של יוגה.

פילאטיס היא תנועה המבוססת על תרגול ומשתמשת בנשימה, מתיחות ושליטה עדינה בגוף תוך שימוש בתודעה. פילאטיס מתמקד בשרירים הבטניים וחיזוק המפרקים. יש דגש רב עם אנטומיה ולמידה של השרירים השונים על מנת לחזק את מפרק הירך, כתפיים ועמוד שדרה. פילאטיס משתמש ברעיון של יציבות ותנועתיות כדי ללמד את המתרגלים כיצד להמנע מפציעות, גם כשהם עושים פעולות מורכבות (כמו בלט וגלישה).

נוחות באימון

לרוב הלבוש הוא פשוט ונוח. יש לשים לב שהוא אינו חושפני מדי ומאפשר למורה לראות את תנועות הגוף. מעט תכשיטים. בנוסף אנא הימנעו משימוש מרובה בבושם או דיאודורנט על מנת להתחשב בשאר המתאמנים.

התרגול משלב חיזוק והרפיה, הקלת העומס על עמוד השדרה והמפרקים ע"י תיקון חוסר איזון בשרירים הנגרם בעקבות מתח ותנועות לא נכונות. בעזרת הפילאטיס תגלו מחדש את תנועות הגוף הטבעיות ותיהנו מכל היתרונות הבאים:

  1. מנח גוף נכון – מנח נכון מאזן את השלד כך שהשרירים נמצאים באורכם האידיאלי ללא מתח. כשהגוף נמצא במנח לא נכון נוצר עומס על השרירים, הרצועות והמפרקים. מצב כזה גורם לגוף לירידה ביכולת להתמודד עם כח הכבידה, דבר הגורם לכאבים. הפילאטיס נותן למתרגל את ההזדמנות ללמוד כיצד ליצור מנח נכון ובכך לאפשר לשרירים עבודה נכונה.

כשמתרגלים יש תמיד לשאוף ליישור נכון של הגוף מפני שתהיה לכך השפעה ישירה על אפקטיביות התרגול. השתמשו במראה, אם יש, כדי לבדוק את מצבכם וכדי לפתח יכולת לבחון את תנועות הגוף. בדקו שכפות הרגליים בקו אחד עם הברכיים והיריכיים, הכתפיים מאוזנות והמותניים ארוכים. בתרגול על מזרן השתמשו במזרן כדי למצוא את המרכז שלכם וכעזר למדידת מרחקים.

יתרונות למנח גוף נכון:

השפעת כח הכבידה על עמוד השדרה והמפרקים יירד בכל יום, בין אם אתם זזים או במנוחה.

הסיכון לפציעות פוחת כשהגוף נמצא במנח גוף נכון, במיוחד בתרגול יותר מאתגר ודינאמי  תראו שיפור ניכר.

כשגמישים אין מתח בשרירים והתנועה זורמת ללא התנגדות.

היציבה תשתפר בעקבות החזקה נכונה של השרירים.

כשגמישים השרירים עובדים בצורה נכונה יותר, דבר המיטיב עם זרימת הדם ומעניק אנרגיה.

המפרקים יישארו בריאים ככל שתתבגרו אם תהיו גמישים.

  1. עיצוב וחיטוב – עבור רוב האנשים, טונוס השרירים חלש בזמן מנוחה. שרירים מגיבים מהר לתרגול רציף וכבר לאחר כמה שבועות תשימו לב לחיטוב השרירים ותראו את גופכם משתנה. הפילאטיס משתמש במשקל הגוף כדי ליצור התנגדות על מנת לעצב את השרירים וליצור עבודה בכל חלקי הגוף.

לדוגמא, בתרגול שרירי הבטן אל תחשבו רק על שרירי המרכז והבטן והיו מודעים להארכת הגפיים, הרמת עצמות הישיבה וחיבור הכתפיים. אם תשלבו פילאטיס עם תזונה נכונה לשריפת שומן תראו שינוי בטונוס השרירים והם יהפכו יותר מוגדרים.

והמפרקים ע"י תיקון חוסר איזון בשרירים הנגרם בעקבות מתח ותנועות לא נכונות. בעזרת הפילאטיס תגלו מחדש את תנועות הגוף הטבעיות ותיהנו מכל היתרונות הבאים:

  1. מנח גוף נכון – מנח נכון מאזן את השלד כך שהשרירים נמצאים באורכם האידיאלי ללא מתח. כשהגוף נמצא במנח לא נכון נוצר עומס על השרירים, הרצועות והמפרקים. מצב כזה גורם לגוף לירידה ביכולת להתמודד עם כח הכבידה, דבר הגורם לכאבים. הפילאטיס נותן למתרגל את ההזדמנות ללמוד כיצד ליצור מנח נכון ובכך לאפשר לשרירים עבודה נכונה.

כשמתרגלים יש תמיד לשאוף ליישור נכון של הגוף מפני שתהיה לכך השפעה ישירה על אפקטיביות התרגול. השתמשו במראה, אם יש, כדי לבדוק את מצבכם וכדי לפתח יכולת לבחון את תנועות הגוף. בדקו שכפות הרגליים בקו אחד עם הברכיים והיריכיים, הכתפיים מאוזנות והמותניים ארוכים. בתרגול על מזרן השתמשו במזרן כדי למצוא את המרכז שלכם וכעזר למדידת מרחקים.

יתרונות למנח גוף נכון:

השפעת כח הכבידה על עמוד השדרה והמפרקים יירד בכל יום, בין אם אתם זזים או במנוחה.

הסיכון לפציעות פוחת כשהגוף נמצא במנח גוף נכון, במיוחד בתרגול יותר מאתגר ודינאמי  תראו שיפור ניכר.

אם אתם רוצים לרדת במשקל, חשוב מאד לבנות דיאטה ותזונה מתאימים. אנו ממליצים בחום לשלב ביקור אצל תזונאי עם אימוני הפילאטיס כדי לסמן יעדים ספציפיים ולהגיע לתוצאות הרצויות.

פילאטיס זו שיטה מגוונת המשלבת פעילות גופנית אירובית ואנאירובית ואפשר להשוות אותה לאימון כוח. אימון פילאטיס יעלה את הדופק יחמם את הגוף ויכיר לך שרירים שלא ידעת שקיימים.

הפילאטיס משנה את הגוף וזה לא יוצא דופן שמתאמנים יורדים מידה בבגדים, אפילו אם המשקל נשאר כשהיה.

בטח!שפילאטיס פותח בתחילת המאה עשרים על ידי מתאגרף ומרים משקולות בשם ג'וזף פילאטיס. השיטה פותחה במקור כדי לאמן אתלטים ולשקם פציעות לוחמים.

פילאטיס יכול להשלים את האימון שלך ויהפוך אותו ליותר אפקטיבי, בין אם אתה רץ, נוסע על אופניים או מרים משקולות.

השפעת כח הכבידה על עמוד השדרה והמפרקים יירד בכל יום, בין אם אתם זזים או במנוחה.

הסיכון לפציעות פוחת כשהגוף נמצא במנח גוף נכון, במיוחד בתרגול יותר מאתגר ודינאמי.

תראו שיפור ניכר ביציבה, באיך שאתם נושאים את גופכם ותראו תוצאות יומיומיות בעזרת מודעות למצב הגוף.

 

  1. חיזוק – פילאטיס זה דרך נהדרת לחזק את הגוף כי אין צורך בשום ציוד מיוחד. בעזרת משקל הגוף תיווצר התנגדות שבונה שרירים ומחטבת. האימון יהיה אפקטיבי בהתאם למאמץ שתשקיעו בו. ככל שהזמן יעבור תשימו לב שהשרירים מתחטבים ומקבלים צורה יותר מפוסלת, ויחד עם זאת תרגישו חזקים ואנרגטיים.

פילאטיס מחזק את כל הגוף בעזרת יחס שווה לכל קבוצת שרירים בשילוב עם תנועות דינאמיות וסטאטיות. שום חלק בגוף אינו מוזנח. תעבדו בכל התנוחות כולל ישיבה, שכיבה ועמידה. שרירי הגוף יהיו בעבודה מתמדת מכל הכיוונים דבר המאפשר חיזוק עמוק מבלי להשתמש במשקולות.

ירידת הסבירות לכאבים במפרקים ובשרירים וכמו כן בפציעות מפני שהיציבה שלכם תשתפר.

האצה בחילוף החומרים ע"י בניית שרירים שיאפשרו שריפת קלוריות גם כשהגוף אינו במאמץ.

התמדה בתרגול פילאטיס תגרום להורדה בלחץ הדם ורמת הכולסטרול

הפילאטיס בונה את הכח מהפנים כלפי חוץ, משרירי הליבה העמוקים, כך שהם תומכים בגוף בזמן תנועה, כלפי חוץ אל הגפיים.

מפחית מתח ועומס בגוף כתוצאה משרירי ליבה חזקים, כך שתרגישו יותר חופשיים לעבודה מאומצת והשגת תוצאות.

 

  1. גמישות – כולנו רוצים להיות חזקים, אך חייב להיות איזון בין חוזק וגמישות. פילאטיס הוא התרגול המושלם כדי להשיג את האיזון הזה. שרירים מתוחים מעכבים את התנועתיות ויכולים ליצור עומס וכאבים. הגמישות הכרחית לכושר הגופני ולחיוניות הגוף. היא מאפשרת מרחב תנועה רחב יותר במפרקים ושומרת על איכותם לאורך השנים.

בפילאטיס ישנה יותר עבודה על מתיחה דינאמית מאשר סטאטית בעזרת כניסה ויציאה חוזרות מהמתיחה. השרירים מתחממים ומגיבים טוב לסוג זה של עבודה. ככל שתעמיקו בתרגול תגלו מבחר רחב של תנועות המשפחות את הגמישות.

צור קשר
שעות פתיחה

ראשון: 8:00-22:00

שני: 8:00-22:00

שלישי: 8:00-22:00

רביעי: 8:00-22:00

חמישי: 8:00-22:00

שישי: 8:00-22:00

  • המייסדים 39, בית הילל
  • ג'ני 054-8001286 | דליה 052-3494292
  • [email protected]